• Aktuelt

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    Fredag d. 30 Maj 2014 har praksis lukket. Får du vanedannende eller stærk medicin så få det fornyet inden d. 28 maj. Ved akut opstået sygdom d. 30 Maj kan du kontakte Læge Kristen Jensen  – Hillerød på telefon nummer:  48 24 33 80. På Helligdage, weekends og efter kl 16 er det 1813.

    læs mere
  • Vaccinationer

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere

Privat forsikring

Hvis du har en privat sundhedsforsikring, tilbyder vi dig at hjælpe med at gøre brug af den i konkrete situationer.

Der er 2 situationer som vi handler efter.

1. Den ene situation er den, at din læge ønsker at du får udført en bestemt undersøgelse eller behandling, herefter kaldt ‘service’. Lægen skriver en henvisning, og hvis du så byder ind med, at du har en forsikring, så kan du få henvisningen med i hånden eller vi kan sende henvisningen til henvisningshotellet, hvor dit forsikringsselskabs samarbejdspartner kan hente henvisningen.

2. Den anden situation er, at du henvender dig med et ønske om en forsikringsbetalt service, fordi du har en forsikring og nu er i en situation,hvor du gerne vil bruge den. I det tilfælde skal du bede dit selskab sende en anmodning til os, som vi vil  vurdere på og returnere. Det er vigtigt at du sikrer dig, at det er dit selskab og ikke dig der skal betale honoraret for denne anmodning, der skal du holde på din ret. Du skal dog være opmærksom på, at lægen kun kan anbefale en service hvis den pågældende service ikke strider imod lægefaglig fornuft.  Lægerne i Skævinge kan ikke anbefale en service, der risikerer at forværre din situation, som kan være forbundet med uhensigtsmæssige bivirkninger eller hvis lægen ikke føler, den faglighed bag servicen ikke er tydeligt oplyst og troværdig. Lægen kan derimod godt anerkende ønsket om en service og skrive en henvisning selvom den måske i lægens øjne virker overflødig eller unødvendig, bare ovenstående er opfyldt.

Hvis lægen ikke kan anerkende en service, som du ellers har besluttet dig for at du skal have gennem din forsikring, må vi henvise til at det er en sag mellem dig og din forsikring, og foreslår at du taler med selskabets egen læge om sagen, så du kan få den ydelse, du mener, du skal have som privat betalende forsikringskunde.

Alle forsikringsselskaber anerkende ovenstående fremgangsmåde og er forpligtiget til at informere deres kunder om denne procedure. Hvis der skulle opstå uenighed, så henvis til denne hjemmeside eller bed selskabets læge ringe til os eller kontakte os på edifact ydernummer 018988